Season Special Sale: -20% op een brede selectie

Verzending & Retourneren

Verzenden

Kan ik de status van mijn bestelling bekijken?

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met de track & trace code waarmee je je bestelling kan volgen.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Nadat je bestelling is ontvangen bij PostNL ontvang je per e-mail een track & trace code. Wij proberen ervoor te zorgen dat je bestelling binnen 2-4 werkdagen wordt bezorgd.

Ben je niet thuis?

Als je de eerste keer niet thuis bent, dan zal je bestelling de volgende werkdag opnieuw worden aangeboden door PostNL. Na de tweede poging bezorgt PostNL je bestelling bij de dichtbijzijnde postkantoor.

Pakketje niet ontvangen?

Ben je niet thuis wanneer PostNL je pakket komt afleveren, dan laat de postbode een kennisgeving achter met daarop een ‘Niet Thuis’ code. Door in te loggen op www.postnl.nl/ontvangen en daar de code in te voeren kun je zelf aangeven wanneer je je pakketje bezorgd wilt hebben.

Mocht je je bestelling uiteindelijk niet ontvangen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice: info@numbernine.nl

Betaal ik verzendkosten?

Je betaalt geen verzendkosten over je bestellingen bij ons. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het artikel, je kan dit eventueel ook afgeven bij onze winkel.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

De artikelen die je hebt besteld bij de Number Nine webshop kun je binnen 14 dagen retourneren of ruilen. We zullen je volledige bedrag binnen 14 dagen terugstorten.

De artikelen dienen ongebruikt, in originele staat, in originele verpakking en inclusief prijskaartje te worden geretourneerd. Stuur hierbij het ingevulde retourformulier mee.

Kan ik een artikel ruilen?

Wil je je artikel ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@numbernine.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het artikel.

Hoe stuur ik een artikel retour?

Je dient het retourformulier die je hier kunt downloaden in te vullen en mee te sturen of e-mailen naar info@numbernine.nl. Vermeld hierbij duidelijk je ordernummer, artikelnummer en reden retour zoals wordt gevraagd op het formulier.

Je kunt je pakket retourneren via een PostNL servicepoint of in één van onze winkels retourneren.

Retouradres

Number Nine
Kruisstraat 34-36
2011 PZ Haarlem

Wanneer wordt mijn betaling teruggestort?

Binnen 14 dagen na ontbinding storten wij het bedrag terug op je bankrekening, exclusief eventueleverzendkosten.

Indien je een verkeerde bestelling of incomplete artikelen hebt ontvangen, betalen wij de verzendkosten terug.

Stuur ons voor overige vragen een e-mail op adres: info@numbernine.nl

  • Gratis thuisbezorgd binnen Nederland
  • 14 dagen bedenktijd
  • 5% korting op de nieuwe collectie