Season Special Sale: -20% op een brede selectie

Veelgestelde vragen


Contactgegevens Number Nine

Heb je vragen? Of ben je niet tevreden. Wij helpen je graag.

Stuur een e-mail naar info@numbernine.nl. Wij streven ernaar om binnen 24 uur te antwoorden.


Wanneer ontvang ik de 5% korting?

Wanneer je een account aanmaakt op onze webshop wordt er standaard 5% korting verrekend op alle niet-afgeprijsde artikelen in je winkelmand, maak een account aan tijdens het afrekenproces of log in op een bestaande account om de korting toe te passen.


Ik heb geen bevestigingsmail gekregen.

Je kunt inloggen op je account en de status van je bestelling te bekijken. Mocht je bestelling er niet tussen staan, stuur een e-mail naar info@numbernine.nl.


Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Nadat je bestelling is ontvangen bij PostNL ontvang je per e-mail een track & trace code. Wij proberen ervoor te zorgen dat je bestelling binnen 2-4 werkdagen wordt bezorgd.


Betaal ik verzendkosten?

Je betaalt bij bestellingen op de Number Nine webshop geen verzendkosten. Wel draag je zelf de kosten voor het retour zenden van artikelen.

Ik heb een bevestigingsmail ontvangen, maar mijn betaling is niet gelukt.

Je order wordt automatisch geannuleerd als de betaling niet is verwerkt.


Hoe stuur ik een artikel retour?

Je dient het retourformulier die je hier kunt downloaden in te vullen en mee te sturen of e-mailen naar info@numbernine.nl. Vermeld hierbij duidelijk je ordernummer, artikelnummer en reden retour zoals wordt gevraagd op het formulier.

Je kunt je pakket retourneren via een PostNL servicepoint of in één van onze winkels retourneren.

Retouradres verzending per post:

Number Nine

Kruisstraat 34-36

2011 PZ Haarlem

  • Gratis thuisbezorgd binnen Nederland
  • 14 dagen bedenktijd
  • 5% korting op de nieuwe collectie