Verzenden

Kan ik de status van mijn bestelling bekijken?

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met de track & trace code waarmee je je bestelling kan volgen. Als je een account hebt kan je de status van je bestelling ook controleren in je account.

 

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Nadat je bestelling is ontvangen bij PostNL ontvang je per e-mail een track & trace code. Wij proberen ervoor te zorgen dat je bestelling binnen 2-4 werkdagen wordt bezorgd.

 

Ben je niet thuis?

Als je de eerste keer niet thuis bent, dan zal je bestelling de volgende werkdag opnieuw worden aangeboden door PostNL. Na de tweede poging bezorgt PostNL je bestelling bij de dichtstbijzijnde PostNL punt.

 

Pakketje niet ontvangen?

Ben je niet thuis wanneer PostNL je pakket komt afleveren, dan laat de postbode een kennisgeving achter met daarop een 'Niet Thuis' code. Door in te loggen op www.postnl.nl/ontvangen en daar de code in te voeren kun je zelf aangeven wanneer je je pakketje bezorgd wilt hebben.

Mocht je je bestelling uiteindelijk niet ontvangen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice: info@numbernine.nl

 

Betaal ik verzendkosten?

Je betaalt geen verzendkosten over je bestelling bij ons boven de 20 euro. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het artikel, je kan artikelen ook kosteloos afgeven in een van onze winkels.

 

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

De artikelen die je hebt bestelt bij de Number Nine webshop kun je binnen 30 dagen retourneren of ruilen. We zullen je volledige aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terugstorten.

De artikelen dienen ongebruikt, in originele staat, in originele verpakking en inclusief aangehecht prijskaartje te worden geretourneerd. Stuur hierbij het volledig ingevulde retourformulier mee.

 

Kan ik een artikel ruilen?

Wil je je artikel ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@numbernine.nl. Wel draag je zelf de kosten voor het terugzenden van het artikel.

 

Hoe stuur ik een artikel retour?

Je dient het retourformulier, die je hier kunt downloaden, in te vullen en mee te sturen met je pakket. Vermeld hierbij duidelijk je ordernummer, artikelnummer en reden retour zoals wordt gevraagd op het formulier.

Je kunt je pakket incl. retourformulier retourneren via een PostNL servicepoint of afgeven in één van onze winkels.

Retouradres:

Number Nine

Voorstraat 37

3512 AJ Utrecht

 

Wanneer wordt mijn betaling teruggestort?

Binnen 10 werkdagen na ontvangst van je pakket storten wij het bedrag teug op je bankrekening, exclusief eventuele verzendkosten. We betalen terug via Molly Payment, dus daar kun je ons onder terugvinden.

Indien je een verkeerde bestelling, een artikel met een mankement of incomplete artikelen hebt ontvangen, betalen wij de verzendkosten terug.

 

Stuur voor overige vragen een e-mail naar: info@numbernine.nl